Bonjour,
Pour les habitués de ce produit, gratuit ou payant, la version 7.0.0.1866 vient tout justé d'être publiée sur le site de l'éditeur.
changelog:
• Full Windows 8.1 support,
• Asynchronous connection handling. This way existing connections will no longer be blocked by pending firewall alerts,
• Improved processing of digital signatures that use special hash and time stamp algorithms,
• Improved banking mode. Now all domains that are trusted are visible to the user to avoid confusion about implicitly trusted pages as well as white-listed pages,
• Improved rule processing for better performance,
• Improved compatibility with both Chrome-based browsers as well as Sandboxie, VoodooShield, and several other security applications,
• Improved updates. Online Armor now uses the same content delivery network that is used by Emsisoft Anti-Malware to provide the best download speeds for all our users,
• Obsolete Online Armor++ components have been removed, reducing the download size by about 60%,
• More than 300 bug fixes overall. Between them various possible blue screens on Windows 7 and 8 systems.
Bonne alternative au vétéran ZoneAlarm, et concurrent direct de Comodo Firewall Free (version 6.3 du 24/09/2013 également compatible Windows 8.1).
@+
[Info] Firewall Online Armor en version 7.0 compatible Windows 8.1
Re: [Info] Firewall Online Armor en version 7.0 compatible Windows 8.1
merci Jango
j'aime bien ce pare feu qui n'est pas compliqué
j'aime bien ce pare feu qui n'est pas compliqué
bonsoir
ONline Armor est devenu payant ?
j'ai eu 30 jours d'essai et nada
Qu'en est il ?
Par quel log le remplacer ? avec W8.1 ?
merci
ONline Armor est devenu payant ?
j'ai eu 30 jours d'essai et nada
Qu'en est il ?
Par quel log le remplacer ? avec W8.1 ?
merci
Hello,
Tu as peut-être loupé une marche, il y a un lien à cliquer en fin d'installation... mais c'est écrit en tout petit:
@+
Tu as peut-être loupé une marche, il y a un lien à cliquer en fin d'installation... mais c'est écrit en tout petit:
@+
Hi,
Le business avant tout !
@+
Le business avant tout !

@+